Existuje niekoľko dôvodov, prečo kupovať televíziu môžeme aj na regionálnom základe. Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtovým prekvapením. Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum.
Regiontvnet je subjekt, ktorý umožňuje inzerentom zacieliť na spotrebiteľov na národnej – makro, regionálnej a mikroregionálnej úrovni. Jednou z najväčších výhod je ich regionálna flexibilita.
Ponúka alternatívu, nie iba náhradu klasickej kampane v národnej TV.
- Celoplošná kampaň – oslovíme veľký počet TV tak, aby bol územný zásah v maximálnej možnej miere.
- Sériová kampaň – jednotlivé lokality usporiadané za sebou v čase. Výhodou je porovnanie úspešnosti v jednotlivých lokalitách. Úspech je závislý od produktu, zloženia obyvateľstva a kúpyschopnosti obyvateľstva jednotlivého regiónu.
- Paralelná kampaň – jednotlivé lokality usporiadané vedľa seba v rovnakom čase. Vhodné pre akcie, výpredaje a časovo obmedzené kampane.
1. Reklama
RegionTVnet realizuje všetky formy reklamy, ktoré sú známe z národnej televízie:
- klasická komerčná mediálna komunikácia ( reklamný spot, telenákup, sponzoring)
- PR príspevky (reportáž, rozhovor, oznam)
- kompletný biznis televízny program na mieru (AFP)
- reklama na internete (banner, PR článok)
2. Celoplošná informačná kampaň v regiónoch
Regionálna TV je pre ľudí dôveryhodnejšia ako bulvárne média .Občan niekde hľadá zábavu, inde užitočné informácie. Regionálna TV je veľmi vhodná na realizáciu kampane vo verejnom záujme.
3. Politická kampaň
Regionálna TV je priam ideálna pre politickú kampaň.
- Regionálna TV pôsobí na rozvoj regiónu
- Aktivizuje občana v jeho účasti na správe verejných vecí
Pestuje lokálnu a regionálnu identitu. - Lokálne média významne prispievajú k demokratizácii
Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov.
K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc, ktoré môžu poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie – napríklad vo volebnej kampani. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.