Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústne podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako televízia.
Prieskum zistil, že televízia je médium o ktorej sa najviac hovorí. 53% ľudí uviedlo, že pravdepodobne budú hovoriť o televíznej reklame tvárou v tvár alebo telefonicky 26% si myslí, že o nej budú hovoriť online. Je to oveľa viac ako akékoľvek iné médium.
Televízna reklama vedie 51% všetkých marketingom generovaných konverzácií. Celkovo je 72% konverzácií o značke je motivované platenou inzerciou.
Televízia pôsobí na rozhovory niekoľko týždňov po počiatočnej aktivite: 85% aktivity je v priebehu prvého týždňa a 72% aktivity v druhom a treťom týždni. Je to omnoho viac ako majú iné komunikačné kanály.