Televízia je srdcom videosveta

Televízia je srdcom videosveta

Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách videa je dôležitý, ale inzerentov by mal najviac zaujímať čas strávený pri rôznych formách videoreklamy.

Novšie formy videa nemusia nevyhnutne nahrádzať televíziu

Analýza spotreby videa od spoločnosti Thinkbox vo Veľkej Británii, z roku 2018, ukázala, že:

  • Televízia je najobľúbenejšia forma videa, čo predstavuje 69% celkovej konzumácie videa.
  • Pre vek 16-34 rokov, predstavuje klasická televízia 45,1% zobrazení videa cez internet.
  • Služba YouTube, a služby ako Neflix a Amazon  predstavujú 8,9 % .

Sledovanie má ešte pozitívnejšie čísla v prospech tradičnej televízie:

  • Televízia predstavuje 94,6 % všetkej videoreklamy, ktorá sa pozerá.
  • Pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 87,2 % videoreklamy.
  • V službe YouTube je to iba 3 %.

 

 

Zdroj:
https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-the-heart-of-the-video-world