Pre koho sú tieto články určené?
Prvé tri sekcie majú slúžiť záujemcom o inzerciu v televízií – všeobecne. Svet TV reklamy je neznámy i pre väčšinu reklamných agentúr z pochopiteľných dôvodov. Nemali príležitosť, pretože videoreklama bola donedávna doménou iba veľkých značiek. Dnes si ju môže dovoliť aj malý podnik a to aj svojpomocne, bez pomoci agentúry.
Najmä online e-shopy, ktoré vynakladajú tisíce eur do online reklamy, by si mali zabezpečiť rast prostredníctvom televízie.
V posledných dvoch sekciách sú články, ktoré sa venujú online priestoru a marketingu všeobecne.
Prečo vznikol tento blog?
Blog vyplňuje prázdne miesto v marketingovej komunikácií a má za cieľ búrať falošné mýty ohľadom televízie. Televízia nie je mŕtva!
Ambíciou je pomôcť záujemcom o inzerciu v televízií, študentom marketingovej komunikácie, aj marketingovým pracovníkom – pre doplnenie informácií.
V článkoch často využívame dáta a prieskumy od agentúry Thinbox z Veľkej Británie.
Dôvodom je fakt, že na Slovensku také prieskumy neexistujú, alebo ich nemáme k dispozícií.
Cieľom autorky je tvrdenia podložiť dátami, ktoré sú presvedčivé.