Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení

Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení

Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení 4640 3472 Maria

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane – na viacerých obrazovkách. Miestom predaja sa stali naše obývačky.

  • Televízna reklama začne po nasadení fungovať ihneď a účinne pokračuje niekoľko rokov, ale jej krátkodobé účinky sú niekedy skryté alebo prehliadané.
    V súčasnej dobe sa ale vďaka možnosti zobrazovať sa na viacerých obrazovkách dajú okamžite zaradiť všetky formy televíznej reklamy: diváci sa môžu sledovať v lineárnom vysielaní, online na internete, pripojiť sa ku sociálnym prvkom v televíznych kampaniach a teda okamžite kúpiť produkty. 
  • Televízia vytvára najkratšie až strednodobé tržby .
    Médiá účtujú v priemere 39% predaja v krátkodobom až strednodobom horizonte (do 3 mesiacov po dokončení kampane); 33% týchto predajov riadených médiami je riadené televíznou reklamou, viac než akýkoľvek iný komunikačný kanál. Na porovnanie, platené online vyhľadávanie vytvorilo 22%, online zobrazenie 12%, affiliates 10%, tlač 8%, direct mail 8%, rádio 3% a outdoor 1%. 
  • Televízia prináša odpoveď prostredníctvom niekoľkých kanálov priamo.
    25% všetkých mediálnych predajov je zabezpečených prostredníctvom telefónu, 45% všetkých mediálnych predajov prostredníctvom kamenného obchodu a 29% predaja cez média sa realizuje prostredníctvom webového prenosu.
     
  • Televízia tiež vyvoláva nepriamu reakciu prostredníctvom online kanálov.
    To prináša 33% mediálneho predaja prostredníctvom plateného online vyhľadávania;
    26% mediálneho predaja prostredníctvom on-line zobrazovania a 20% mediálneho predaja prostredníctvom affiliate marketingu. 
  • 52% ľudí víta televízne kampane, ktoré predtým priniesli výzvu na akciu na sociálnych médiách Facebooku a Twitteri. 
  • Televízia je zodpovedná za riadenie 33% všetkých interakcií vedených médiami pre značky na Facebooku, napr. rady a pripomienky.

 

 

Zdroj:

  • GroupM, „TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy“, 2015
  • Craft / Thinkbox „Screen Life: TV reklama je všade“, 2014.