Komerčná mediálna komunikácia

v TV Bratislava
Televízia je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.

Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Prečo TV Bratislava

Efektivita

Je efektívnejšia ako reklama na internete a na sociálnych sieťach – vyšší zásah za nižšiu cenu.

Vyniknete

Vaša reklama vynikne. Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou – nie naopak, ako vidíte na komerčných kanáloch.

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia mobilita a kúpna sila. Oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú skupinu ľudí.

Cieľová skupina: zameriava na zrelšiu populáciu, ktorá sa zaujíma o život v okolí a verejné dianie. Tá obvykle rozhoduje o nákupoch v domácnosti.

Informácia v regionálnej TV je vieryhodná – neprekáža, dokonca aj reklama je považovaná za súčasť programu. Nájdete inde takú vernosť?

Verní diváci

Reklama bude pôsobiť v tradičnom prostredí, kde máme tisíce verných divákov. Ďalší sledujú cez internet.

Dáta a fakty o TV Bratislava

TV Bratislava je regionálna televízia hlavného mesta SR Bratislavy, ktorá vznikla v roku 2007. Je aj najväčšia regionálna televízia na Slovensku.

Televízny program možno sledovať na všetkých platformách: klasické TV vysielanie, livestream a videoportál a rôznych zariadeniach.

Program aktualizujeme každý deň. Správy, reportáže, diskusné programy - všetko zo života mesta. Vždy sa oplatí pozerať TV Bratislava.

Viac ako 600 000 obyvateľov Bratislavy a okolia, pre ktorých je určený program. Operátori ju ponúkajú aj v celej SR a cez internet môže mať dosah na celý svet.

TV Bratislava pravidelne sleduje viac ako 100 000 divákov. Ukázal to prieskum sledovanosti 5/2021. Je na 1. mieste po celoplošných kanáloch - pre obyvateľov Bratislavy.

TV Bratislava je vysielateľ s licenciou. Objektívnosť a nezávislosť je kontrolovaná Radou pre vysielanie. Aj prieskum ukázal, že je pre Bratislavčanov najdôveryhodnejšia.

Dôveryhodnosť

Obyvatelia hlavného mesta najviac dôverujú spravodajstvu RTVS, nasleduje TA3, TV Markíza, TV JOJ a TV Bratislava / 5.miesto /.
V prípade TV Bratislava len 16 % obyvateľov uviedlo, že nedôveruje spravodajstvu tejto televízie / 1. miesto / – ostatným nedôverujú viac.

Sledovanosť

Obyvatelia hl. mesta Bratislava deklarujú, že v súčasnej dobe sledujú TV Markíza, Jednotku, TV JOJ a TA3. Za nimi nasleduje TV Bratislava / 5. miesto /. Je sledovanejšia ako tradičná ČT.