Televízia pomáha ostatným médiatypom v médiamixe.
- Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach.
Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100% a je až 50% pre tlač a outdoor. - Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
V skutočnosti sú kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré neobsahujú televíznu reklamu. - Synergia medzi televíziou a online sa časom zvyšuje.
Efektívnosť sa od roku 2006 viac ako zdvojnásobila. - TV vytvára „halo efekt“ v portfóliu značky.
37% celkového predaja televízie sa prejavuje v produktoch, ktoré nie sú priamo inzerované.
Ak napríklad značka krásy propaguje šampón v televízii, kampaň pravdepodobne zvýši predaj svojich iných produktov, napríklad sprejov alebo hydratačných prostriedkov.
- Zdroj: (Ebiquity, Payback 4, 2014), (IPA, „Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá“, 2013).