Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách a v nových lokalitách zvyšuje príležitostí pre značky, aby využili výhody mocnej televízie.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale rastúci.
10,7% ju sleduje na stolnom počítači / notebooku za týždeň, 7,6% na tablete a 4,7% na smartphone.
V priemere ľudia sledujú ďalšie 4 minúty televízie denne na iných zariadeniach, ako sú smartphony, tablety a prenosné počítače.
Spolu s klasickou televíziou, to je celkové zobrazenie na 3 hodiny, 44 minút denne.
Televízia sa rozširuje za obývaciu izbu.
56% ľudí z Veľkej Británie sledovalo televíziu inde ako v obývačke, 46% v spálni, 24% vo svojej domácej kancelárii, 19% v kuchyni, 12% na záhrade a 9% v kúpeľni alebo na toalete.
Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
17% Veľkej Británie sledovalo televíziu na svojom tablete, notebooku alebo smartphone, na návšteve v inom dome, 13% v práci, 12% niekde inde z domu (napr. pri čakaní na autobus), 10% pri cestovaní za podnikaním, 13% vo verejnej budove, 16% vo verejnej doprave a 12% pri cestovaní autom.
Zdroj:
IPA, Touchpoints, 2016
Craft / Thinkbox, „Životnosť obrazovky: televízna reklama je všade“, 2014
údaje BARB & Broadcaster, 2016