Televízia je výkladná skriňa elektronického obchodu

Televízia je výkladná skriňa elektronického obchodu

Televízia je výkladná skriňa elektronického obchodu 1280 720 Maria

Televízia podporuje rast značiek elektronického obchodu. Poskytuje im veľmi potrebnú fyzickú dostupnosť a dôveryhodnosť. V roku 2020 bolo v televízii 1 243 nových značiek (alebo sa vrátili po prestávke viac ako 5 rokov) a mnohé z nich boli značky elektronického obchodu.

V preplnenom online svete je oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité

Toto bolo kľúčové zistenie zo štúdie IPA „Efektívnosť v kontexte“, ktorej autorom sú Les Binet a Peter Field.
V porovnaní s offline značkami je rast online značiek viacej závislý od širokého zacielenia.

Online značky, ktoré nasadili akvizičnú stratégiu na prilákanie nových zákazníkov spolu so stratégiou lojality zákazníkov, využili výhody tým, že výrazne zvýšili rast podielu na trhu.

Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science už dlho zdôrazňuje dôležitosť reklamy pre celý trh, nielen pre najvážnejších kupujúcich: 36 % dospelých v Spojenom kráľovstve nakupuje online menej ako raz za týždeň, čo je 19 miliónov potenciálnych zákazníkov, ktorí nebudú vedieť o vašej značke, ak nemáte istotu, že pre nich inzerujete.

Reklama značky je pre online inzerentov kľúčová

Štúdia „Efektívnosť v kontexte“ tiež zistila, že pri nakupovaní v online kategóriách je skôr racionálna ako emocionálna (zatiaľ čo v offline to platí naopak).
Budovanie značky a dlhodobá účinnosť bude teda pre online značky pravdepodobne ťažšie dosiahnuteľná.
To má dôsledky na vyváženie rozpočtu medzi značkou a aktiváciou pre online značky: optimálna rovnováha medzi budovaním značky a aktiváciou predaja pre online značky je skôr vyššia ako pre offline značky.

„Digitálne natívne“ značky čoraz viac využívajú TV

Je to preto, že uznávajú silu televízneho rozsahu televízie a jej schopnosť riadiť predaj a účinky značky.
Údaje o výdavkoch na reklamu od spoločnosti Nielsen ukazujú, ako najlepšie „digitálne natívne“ značky spoločne zvýšili televíznu reklamu, čím viac ako zdvojnásobili investície za päť rokov na viac ako 500 miliónov GBP.
„Digitálne natívne značky“ sú tie, ktoré začali život online a naďalej obchodujú a fungujú primárne alebo úplne online.

Televízia poháňa podniky elektronického obchodu

Nástroj na optimalizáciu médií Demand Generator, vyvinutý spoločnosťou WPP pre Thinkbox, dokazuje, aká silná je televízia pre rast značky online predajcov.

Pre značku stredne veľkého online maloobchodu s ročným rozpočtom na médiá 10 miliónov GBP vrátane televízie v mediálnom pláne poháňa krátkodobé zvýšenie kampane o +28 % v porovnaní s rovnakým rozpočtom bez televízie.

Pokiaľ ide o dosiahnutie trvalejšieho efektu, výdavky v tom istom roku poháňajú základný rast predaja v nasledujúcich dvoch rokoch o +56 %. Celkový efekt zahrnutia TV do mediálneho plánu v tomto scenári je dodatočný príjem 19 miliónov £ počas troch rokov (+39 % vyšší ako bez TV).
V rušnom online svete oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité.

Online značky vyžadujú viac reklamy na značku, aby podporili rast.

Online-brands-require-more-brand-advertising-to-drive-growth

Spracované podľa: https://www.thinkbox.tv/why-tv/tv-is-ecommerces-shop-window/